loading...
فندوقی ها
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهران در تاریخ 1391/07/06 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

به به
سلام داداش حسین خودم
چه خبر؟
سایت زدم...شکلک
البته اون سایت موبایلی رو که قرار بود بزنم به دلیل اینکه اسم مناسبی براش پیدا نکردم عقب افتاد
الان یه جامعه مجازی زدم
دیشت کلی بیدار موندم تا نزدیکای صبح
بالاخره درست شد. هنوز 5 دقیقه نشده که درست شده
گفتم اولین نفر بیام به تو پیام بدم
به مروارید و پارادایس و شیما هم گفتم که بیان
نامردی نکنیا بیا:
http://shabebarani.ir

این نظر توسط روژان در تاریخ 1348/10/11 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

سلام
من لینکت کردم و تو هم اگه مایلی لینک کن
خیلی خیلی خیلی هم باحال بودشکلک

این نظر توسط yasaman در تاریخ 1348/10/11 و 15:42 دقیقه ارسال شده است

اقا حسین وبت خیلی نایسه ولی من فرصت ندارم که همش رو ببینم
ببخشید که خیلی وقت پیش از وب من دیدن کردین ولی من الان میام بازدیدتون
چون منو از نت محروم کردن بخاطر مدرسه
من رو با اسم خنده دوای هر درده لینک کنید خبر بدید با چی لینکتون کنم؟

این نظر توسط dorsa در تاریخ 1348/10/11 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

وای خیلی جالب بود کلی خندیدم لینک شدیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 727
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 853
  • بازدید ماه : 1,594
  • بازدید سال : 19,506
  • بازدید کلی : 76,118
  • کدهای اختصاصی